hitam seperti arang..

by - Monday, June 10, 2013


Hari ini aku nak cerita pasal aku kerja di jom heboh, putrajaya.. Hehe.. Gara-gara kerja kat situ lah muka aku jadi hitam seperti arang..hehe.. Macam melampau pula ayat tukan..

sebenarnya aku kerja kat situ sehari je.. Cerita macam kerja dua tiga hari je kan.haha.. Sepatutnya aku kerja dua hari, sabtu dan ahad tapi masa hari sabtu tu aku dah x larat sangat.. Penat sangat. Mana taknya satu hari berjemur. Kena berdiri dari pagi sampai malam. Rasa macam nak tercabut kaki ni berdiri..

tapi seronok walaupun kerja sehari je sebab first time aku kerja macam ni.. Jumpa ramai orang. Sepatutnya aku kerja sekali dengan bestfriend aku tapi pagi tu dia tak dapat datang. Tinggallah aku keseorangan tanpa teman. Ceh..

walaupun seorang je tapi budak-budak yang kerja sekali tu boleh ngam dengan aku pula. Siap boleh bergambar lagi..


Gambar kat atas ni aku dengan bestfriend aku, della.. Della pun kerja masa tu tapi dia kat tempat hari belia.. Aku kat jom heboh. Hehe..kebetulan pula boleh jumpa.. Kan della kan?? Hehe. Bak kata della kalau baju aku kuning mesti muka aku ikut jadi warna kuning.. Nampak tak muka aku dah gelap sangat.






You May Also Like

19 391 sedang mendoakan dya

  1. dya p jum heboh ka..wahhh compom meriah kan

    ReplyDelete
  2. owhh..dya ditugaskan ke masa tu..? laa.. awat x habaq awai2.. huhuhu....

    ReplyDelete
  3. tak der la hitam sgt pun...
    hitam hitam si tampuk manggis..sweetttt...

    ReplyDelete
  4. alahai kesiannye. dah la panas. ramai org bertambah tambah lah panas nye kan ? huhu

    ReplyDelete
  5. Waa...tak pernah gi jom heboh..lgpun In x minat sngt tmpt sesak-2 ni..kihkihkih

    ReplyDelete
  6. xnampak mcm arang pun..
    pandai2 je dya ni..hehehe

    mesti bestkan hari tu.. :)

    ReplyDelete
  7. comel lg dya..hehe..wah beznya prgi ayu tak prgi pn.hehe

    ReplyDelete
  8. Blogger! Jom join ni.. hadiah RM800 menanti anda!

    http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/05/1st-big-giveaway-diari-sedetik-lebih.html

    ReplyDelete
  9. mau x tbakor kulit kalo seharian bjeur kat tmpat karnival camni.. lya skerat ari msa sport day asya pon hngus kulit

    ReplyDelete
  10. tak hitam pun dya.. huhu.. bestnya tak pernah ada pengalaman kerja mcm tu.

    ReplyDelete
  11. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  12. Taklah hitam sangat....hitam itu menawan...

    ReplyDelete
  13. xdela smpai cam arang..manis2 adelah ;-)

    ReplyDelete
  14. hitam tu menawan la dya. hehe. manisssss. :)

    ReplyDelete
  15. alaaa Dya, hitam pun masih comel kannnn

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)