tak ada tajuk

✎dya bunga |⊙Friday, July 20, 2012| ☑


hari ini aku nak kongsikan video dan pic yang aku rakam malam tadi sebelum tidur..kaki baby bunga terkeluar dari kantung.hihihih..

video
maaf ye..video tu kurang jelas.hihi..kena tengok banyak kali baru nampak..hihi.. sebenarnya malam tadi baby bunga ada tunjukkan muka dia tapi tak sempat nak tangkap gambar..bunga asyik melompat je..geram betul aku..haha..aku tengok kaki baby bunga pun aku dah geram..rasa nak tarik je kaki dia.haha

untuk pengetahuan korang, bunga ni bukan bunting..dia dah beranak..anak dia kat dalam pounch tu.. ala. macam kangaroo..waktu dia beranak anak dia macam anak cacing..halus je. dia beranak kat tangan aku tau..disebabkan terlampau excited terlupa nak rakam..hihi.. sekarang ni aku tunggu joey ni keluar dari pounch..

p/s : selamat berpuasa..

15 comments:

  1. AKTIF SUNGGUH BUNGA NI..
    NNTI DPT LA TGK BABY BUNGA PLAK LPAS NI

    SELAMAT BERPUASA DYA :)

    ReplyDelete
  2. satu pengalaman. hna xpernah tengok kucing hana beranak.kantung tu kat tengah2 perut ek.

    ReplyDelete
  3. mesti xsabar tunggu dia kuar...

    selalamt menyambut ramadhan..

    ReplyDelete
  4. eii..rasa tak puas hati bila tak dpt tengok ngan jelas hehe...

    selamat berpuasa

    ReplyDelete
  5. bilalah si joey tu nak keluar..!
    xsabar nak tgkk.. :)

    ReplyDelete
  6. ni mesti xsabar nk tunggu baby bunga keluar kan hihihi...salam ramadhan untuk dya :)

    ReplyDelete
  7. mesti comel..tp ayu tkut nk pgang..hehe

    ReplyDelete
  8. ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ? http://sitishazwaniee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. tengok kaki pun dah comel. joey eh nama dia. jantan ek dya?

    ReplyDelete
  10. waahh...comel2..boleh jdik bidan awk ni ha.. ^^

    ReplyDelete
  11. bunga dah ada baby ? hihi...bestnyer.....

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan dan selamat bberpuasa cik dya! ngeee~

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page