bakso

✎dya bunga |⊙Wednesday, March 07, 2012| ☑
                                                                 


dah lama aku teringin makan bakso..akhirnya dapat juga makan bakso ni.. minggu lepas ingat kan nak beli kat pasar malam tapi asyik tak jadi je..hari ini dapat juga makan.. pic kat atas tu aku pinjam je kat pakcik google.. ingatkan nak snap pic bakso tapi bakso tu dah habis pula..haha..

21 comments:

  1. jenguk dya kat sini.. lama menyepi... da settle presentation, RP semua ??

    ReplyDelete
  2. @nanieybarnieylurvieyblm settle lg lh.. presentation dlm buln 4..huhu

    @Mr.clive : haha.. teringin nk makan..haha

    ReplyDelete
  3. hahaha..ingtkan tu bakso yg dya ngidam tuh..sabor je la :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...my fav too...sedapkan...

    ReplyDelete
  5. @lisaapa lagi jom mkn..hehe

    @shazana Hanis : yg dya ngidam tu dah licin..hehe

    ReplyDelete
  6. @QasehSucitau tak pe..sedap..:D

    @karukord : samalh kita..:D

    ReplyDelete
  7. @~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~dilla kt mne??huhu..apa lagi cari resepi ye..pastu try buat..:D

    ReplyDelete
  8. tau x resipi untuk bakso ni dya?

    ReplyDelete
  9. sedap nyo ! kite law makan bakso, kite suke bebola daging dia tu banyak2. hehe

    ReplyDelete
  10. bakso kat sini tak sedap..haha

    ReplyDelete
  11. fav kite tuu..sdpnyee.. ^^,

    ReplyDelete
  12. tak pernah makan bakso... teringin nak rasa....

    sy tag dya :

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/03/saya-join-pasti-dapat-doodle-part-2.html

    ReplyDelete
  13. hohoh...belanja arelan bakso satu leh???

    ReplyDelete
  14. @Mr.Clivetak tahu l mr.clive.. dya tak pernahcuba masak sendiri selalu beli je.. cuba lah seacrh kt google..:D

    yuyu ashari: dya pun suka bebola tu..sedap kan..hehe

    ReplyDelete
  15. @Hafizin Jamil kat mne yang tak sedap??nnti tak nk lah beli kt situ..hehe

    @cik adieb: jom3 mkn bakso..hehe

    @ciknisa : sama lh..tp tak mkn selalu..hehe

    ReplyDelete
  16. @Masz Sideknnti dya pos bakso ke srwk..hehe

    @aReLaN: haha..blh je..satu je lh..haha

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page