kek ku berbunga-berbunga

✎dya bunga |⊙Friday, November 16, 2012| ☑

Hari ini seperti semalam aku bosan sangat duduk rumah..nak keluar pergi joging, petang je hujan.. tak akan nak joging hujan-hujankan..kang jadi macam citer hindustan pula.. di sebabkan duduk rumah tak tahu nak buat apa, nak perutku sudah berkeroncong jadi aku buat kek..rajin pula hari ini nak buat kek..

sebenarnya lama tak buat kek ni.. so nak buat pun ingat-ingat lupa..nasib baik kat dapur ada bahan-bahan nak buat kek..kalau tak aku makan angin jelah..hihi.. kali ini aku buat kek dua biji..satu biji untuk family aku satu biji lagi untuk si dia..hihi..

tak sampai setengah, sebiji kek telah habis dimakan..haha..orang pertama yang makan mestilah aku.. patutnya hari ini si dia nak ambil kek tapi ada hal pula..tak pe esok boleh amik kek tu ye.. walaupun kek ku buruk tapi rasanya tak buruk

p/s: mood nak tengokmaharajalawak..
Published with Blogger-droid v2.0.9

42 comments:

  1. hati yg buat pun berbunga2..patutlah kek tu pun berbunga2..heee.. :)

    ReplyDelete
  2. kek kita hangus .


    terus tak buat dah . dem .

    ReplyDelete
  3. bunga tu yang mahal tu...hik3..dya..nk bunge tuh..;0

    ReplyDelete
  4. pandainya buat kek.. simple ja kan tapi hana xda minat nak try buat

    ReplyDelete
  5. wah..pandainya dia buat kek.... nak rasa sikit boleh???

    ReplyDelete
  6. sedapnyerr kek ni..kek feveret zatie ni.. :D

    ReplyDelete
  7. wowww..look very delicious ! kite suke gile chocolate cake =)

    ReplyDelete
  8. Yg penting air tgn n keikhlasan msa buat tu n penuh kasih syg :)
    Craving kek plak.. Mesti lazat yum yum

    ReplyDelete
  9. rajin betul dya ye. untunglaa si dia dpt kek cekelet. :D

    ReplyDelete
  10. hamboiiiii...bahagianya bestie kuh ini.miahaha :D

    ReplyDelete
  11. hati berbunga-bunga.... ^_^
    sedapnya kek... =)

    ReplyDelete
  12. berbunge2 nampak ..hehehe
    dah lame jugak akak tak buat kek..nak......

    ReplyDelete
  13. awww...bertambah syg la si dia kat dya..ehehehehe

    ReplyDelete
  14. nnt tambah lagi laa bunga...hiihhi..heh..pandai dya masak kek yer

    ReplyDelete
  15. nak 1 slice please...hahaha.

    mesti sedap dan gebu tu kan dik..hehehe,

    ReplyDelete
  16. wow...nice blog...can follow me back..TQ.;)
    http://shaheina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mmmmm Sedapnya..cekelat tu pekat melekat..

    ReplyDelete
  18. siap letak bunga ek.. ala2 beli kat kedai gitu.. hehe.. untung la si dia! :D

    ReplyDelete
  19. Hati deqla pun berbunga2 la tgk kek tu..kalo dpt merase mesti berbunga dgn kmbangnya...haha

    ReplyDelete
  20. ne kek berbunga2 nie..cantik btl..hehe

    ReplyDelete
  21. due je bunge nyeeee. hehe. ingatkan byk benor bunge nye. :)

    ReplyDelete
  22. kek bunga2..sesuai la utk tuanyer dya bunga ;-)

    ReplyDelete
  23. dya nk sikit nak sikit nk nk nk nk ;D

    ReplyDelete
  24. Wah-wah pandai buat kek ya..maha tu siap ada bunga-bunga lagi...boleh masuk masterchef ni..

    ReplyDelete
  25. wahhhhh! kenapa? kenapa buat kek?
    mengidam lagi tengah2 malam macam ni. huwaaaaa. :'(

    ReplyDelete
  26. sedapnye kek tu =) hujan2 mkn memg sedap..oh patot berbunge2,utk si dia gupenye,hihih

    ReplyDelete
  27. amboi kot nak pos sikit..dh teliur tgk ni hahaha

    ReplyDelete
  28. bagi kat si dia?? Patutlah berbunga bunga.. hehe

    ReplyDelete
  29. wah , bwt kek cm makan biskut je kan , kalaw CP la , jenuh la nak buat kek :P

    lapar2 , CP twos masak lauk je ..

    ReplyDelete
  30. alahaii. kata dya bunga.confirmlah kek pon sama. hehehehe :P kan kan

    ReplyDelete
  31. wah kemain berkilat nampak kek2.moist2 nampak..nyum nyum

    ReplyDelete
  32. alahai. akak tak pandai buat kek. malunya rasa...

    ReplyDelete
  33. wah..rajinnya dya..
    alang2 tu antar la skit kat ai..dukut tau Dya ni.hehehe

    kalo buat dgn hati yg ikhlas + berbunga riang,mesti kek tu jd cantik + sedap :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page