muda bila lapar..

by - Sunday, April 01, 2012

sekarang baru aku ada masa nak online.. hari ini, adik-adik aku yang guna lappy.. mentang-mentang lah aku bagi dia guna sampai ke malam..sian kakak dia ni tak dapat online..




hari ini aku pergi jom masuk u kat pwtc.. nak sambung study.. aku bukan lepasan SPM tau..  muka aku ni macam budak-budak ke? ramai ingat umur aku 18 tahun.haha..umur aku 21 tahun tau.. mentang-mentang aku ni rendah..tu pun ada yang ingat aku ni budak sekolah lagi..dia cakap aku kecik macam budak sekolah..haha..
sekarang ni aku tak boleh tidur..aku lapar sangat ni.. dah berkeroncong ni..rentak jazz..haha..motif buat entry pasal lapar?? hihi.. k lah, sebelum merepek yang bukan-bukan baik aku jadi tikus..cari makan kat dapur..hihi..lapar sangat ni..

p/s: jom-jom baca entry kat cik nur dan
       jangan lupa singgah sini ye wang tunai RM5000 utk blogger..
    : jom baca mencari blogger untuk projek amal

You May Also Like

37 391 sedang mendoakan dya

  1. akak pun tak ngantuk,rasa lapar gak
    minat nak join GA akak klik sini ye Wardah-Persona GA Fever

    ReplyDelete
  2. jaga-jaga ada perangkap tikus nanti hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kt umh tak perangkap tikus lh..

      Delete
  3. Salam Dya..

    Buku yang Dya pegang tu anty pun Ada..

    Anty agak bz sekarang ni... Dya jaga diri leklok ok.. Jgn abaikan pelajaran k.

    Sayang Dya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm.. yke??hihi..buku tu buku kat kedai..hihi..
      insyallah aunty dya jaga diri leklok..pelajaran dya tak pernah lupa..:D
      syg aunty..

      Delete
  4. Replies
    1. ni mesti selalu jadi tikus jugak kan??haha

      Delete
  5. haha.. dye yg bg adek on9 smpai ke mlm pas tu ckp kesian pulak...hihi...

    ReplyDelete
  6. ha, belajaq la selagi termampu...huhu

    ReplyDelete
  7. haha.. akak ella bgi ella main lappy dia 24 jam.. dia x dpt online pula.. hehe

    ReplyDelete
  8. hahahaha..kalau dah lapar sangat tu,gilah cari makanan.stop kejap ngadap blog ni.aiyaa...lepas dah kenyang nanti hadap la balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..mslhnya tak ada mknn lah..

      Delete
  9. akak pon kalu boleh nak sambung study lg...hee

    ReplyDelete
  10. bagus kak..pelajaran tu penting...makan tu perkara yg kena kita lakukan..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. msti selalu jdi tikus kan3??haha

      Delete
  11. wah...bahaya jadi tikus..hihihi
    eh..de nama cik nur... terima kaseh dya.. :)

    kita, kalau lapar mmg susah nak tido eh..huhuhu

    ReplyDelete
  12. camtu la kakak mithali. msti adik2 syg. :)
    kalo berjaga tgh mlm mmg slalu lapar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tau tak pe..
      kalau lapar ada mknn tak pe ni tak ada..haha

      Delete
  13. ooo.... nie bongsai type la yea... any way, teman wish all the best for you...

    ReplyDelete
  14. nak jadi tikus jugakkla...tikus mondokk..hihi

    ReplyDelete
  15. papa mifz tak larat dah nak sambung belajar...huhu

    ReplyDelete
  16. muda forever....best nyer..jeles i..hihi

    jom berparti di dapur...nyum nyum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..awet muda..selalunya tersenyum..haha
      jom3..haha

      Delete
  17. inilah best nye berbadan kecik.. hehehe

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)