wordless wednesday # 6

✎dya bunga |⊙Wednesday, April 18, 2012| ☑
mini cooper classic..

ada sesiapa yang bermurah hati nak belanja aku kereta kat atas ni..hihi.

11 comments:

  1. cantik... suka tengok kereta ni...

    ReplyDelete
  2. fuiyoo..sapa yg blanja tu,blnja sweety skali..hihi

    ReplyDelete
  3. Ada ada...akak belikan dalam mimpi malam ni.
    Ehehehehehehe.....

    Chantek la kete tu;)

    ReplyDelete
  4. boleh.. akak belikn yg replika punya yek. hehehe.. :)

    ReplyDelete
  5. cantikkan...kalau adik nur nmpk, dia panggil keta mr.bean...hehehe

    ReplyDelete
  6. boleh .. tapi banje image keta je.bole? hihihi

    ReplyDelete
  7. hahahaha..kalau yang beli kat pasar malam tu,yang main gantung2 tu,mau akak belanja dik,tapi kalau yg realiti..tak mampu..hahaha

    ReplyDelete
  8. parents shiema pon minat kereta mini mcm ni jugak (:

    ReplyDelete
  9. jom tompang keta mr. bean....

    ReplyDelete
  10. meh nak tolong belikan.. nak berapa?? 10 cukup hahaha

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page