wordless wednesday # 8

✎dya bunga |⊙Wednesday, June 27, 2012| ☑
lepas ni mesti rindu bello.tuan bello nak amik bello petang ni. terpaksa bagi bunga ratu hatiku kat tuan bello.kang tak pasal-pasal bunga merajuk terpaksa berpisah dengan bello..

27 comments:

  1. deqla curik kang...eeiii comel sgt!! hihi

    ReplyDelete
  2. OMG! scaryyyyyy! noooooooo!

    ReplyDelete
  3. comel..tapi ayu ni jenis takut nak pegang..anak kucing pun takut..haha

    ReplyDelete
  4. hahaha , comel kan benda nih , adew mbe kat u eya pown bela benda nih , tiap kali g kelas dye bawak tawuk , hehehehe ~ so kitorang2 yang laen nih berkesempatan larr usik2 benda nih , hehehee ~

    ReplyDelete
  5. alolo comey nye bello dn bunga !

    ReplyDelete
  6. dya nanti mesti rindu kat bello n bunga kan

    ReplyDelete
  7. comelnyeeee...asa nk curik..hehe

    ReplyDelete
  8. alah atototo comelnya dia. gewam titeww.

    ReplyDelete
  9. sayangnya dah lama bela nak bg balik. huhu.. nanges. ;)

    ReplyDelete
  10. alahai comelnyer..binatang y suka joget lagu i like to move it dlm citer madagaskar ni

    ReplyDelete
  11. huhu akak mmg takleh bela binatang gini.. huhu geli

    ReplyDelete
  12. alaa...sunyi la nanti kan? huhu~

    ReplyDelete
  13. omeinyee bello ngan bunga. pinjam sekor dya :D

    ReplyDelete
  14. alorh..

    teringin nak membela..tap risau kalau xpandai nak jga..huhuhu...

    bela kucing pun hilang..sobs3

    ReplyDelete
  15. Dari Segmen tambah followers sampai seribu.....thanks for following me....done follow u .... :)

    ReplyDelete
  16. eiiii cumilnya..tapikan kalu diminta pegang gelilah plak..hikhik..jinakke??

    ReplyDelete
  17. kena bagi dua2... kalau satu jer... mesti rindu rinduan...

    ReplyDelete
  18. ei..cam nak korek2 je mate dye la...kiki

    dya,nak pelihara bello ni nak ada lesen x?
    harga dye bpe ek?
    beli katne?

    ReplyDelete
  19. comelnye lah bende ni. ;)

    ReplyDelete
  20. eh.. mcm pnh tgok je pic ni kat fb member bella bello... pelanduk 2 serupa kah? hahahaa xD

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page