jantung tercabut

✎dya nasir |⊙Thursday, April 26, 2012| ☑

alhamdulillah..selesai jugak presentation..walaupun macam-macam dugaan yang datang tapi alhamdulillah kitaorang berjaya..hihi..kelakar plak bila ingat balik. 4 hari sebelum presentation, ahli group aku dua-dua demam. dan  aku,netbook aku rosak dua hari sebelum presentation.

nasib baik membe aku ada copy..kalau tak terpaksa lah buat balik. Masa nak buat cake dan cake pop untuk presentation,kek yang kitaorang buat macam pelik je sebab tak sama macam kek yang selalu aku buat. bila ingat masa buat kek tu aku rasa nak tergelak je.. membe aku, naz cuma letak kan coklat je dan aku tabur coklat rice kat cake pop tapi kat spek dia ada coklat rice.haha

masa nak letak tepung untuk buat kek, aku yang letak tapi baju si naz yang ada tepung..aku dan eira yang buat kek dia yang kena tepung dgn coklat rice.. masa nak siapkan kek tu,si eira pula baru teringat dia tertinggal kat matrik.. memang cuak lah..

 

time present tu kena pakai kad matrik.. pagi nak present tu kelam kabut kitaorang pergi kolej sebabnya kakak dia tolong hantar kad matrik kat kolej.. kakak dia tak suka menunggu. masa nak present semalam kitaorang tak tahu tempat dah tukar.. kelam kabut kitaorang cari tempat tu. kitaorang masa tu memang rasa nak nangis je.

bila kumpulan pertama present, kitaorang dah cuak..mana yang salah kitaorang cepat-cepat tukar. tapi memang kesian kumpulan pertama sebab macam-macam soalan yang diaorang tanya.. tapi bila kumpulan aku present kitaorang boleh gurau-gurau dengan panel..alhamdulillah..


 nasib baik masa present tu aku tak tergelak.. macam biasa lah.. bila aku neves aku dah mula cakap laju..sampai kena tegur dengan panel.. aku dah boleh jadi pengacara cuma terlalu laju..hahaha..

sorry lah..buat masa sekarang ni aku tak dapat nak blogwalking.. netbook aku kat wad icu..tak boleh nak online..sedih tak dapt nk blogwalking especially  kat group segar follower..

15 comments:

  1. wahh..lega dah ye Dya..!
    xpe..nanti netbook dah ok bolehlah BW sperti biasa.. :)

    ReplyDelete
  2. Okla semua dh setel. tp netbook lak rosak ye. xpe, nnti dh ok bleh bw sampai pengsan. hihi.. :)

    ReplyDelete
  3. macam macam dugaan yang datang tu.takpela,ada hikmah di sebalik tu.syukur la dah habis presentation kan.otsukaresama desu~~

    ReplyDelete
  4. haha,tak pa2,sekurang2 nya semua dah selesai.. Solehah pu kalau nerveous akan cakap laju =P

    ReplyDelete
  5. smoga netbook dya cepat sembuh ! :)

    ReplyDelete
  6. wahh cian kat netbook die..heheh kene rawat betul2..
    btw i folo u

    ReplyDelete
  7. hahaha bagus2 dan thniahh yee sebab panel takbyk tanye hehehe :D

    ReplyDelete
  8. alaa siannya netbook masuk icu :(

    ReplyDelete
  9. hehe, biasa la kalau neves cakap laju.ada yang kalau neves cakap tergagap.ekeke :)

    ReplyDelete
  10. yang penting presentation dah selesai dan tak kena tanya banyak...
    Support me by daily vote me for blogger of the year

    ReplyDelete
  11. hahaha hepi letewww....baguslaa tu.jgn risau,yang menyebabkan jantung tercabut ni la yang memberi kita pengalaman yang sgt berharga,.,,,hoho

    ReplyDelete
  12. Fuhh...akhirnya...mesti lega kan....hik hik...Ecah, boleh tak ajarkan atok macam mana nak buat komen camni? Ado komen pesbok, ado blog, ado butang reply....nnt balas kat blog atok yo :)

    ReplyDelete
  13. kalo lappy rosak mmg x best kan dya...

    moga lappy cecepat kuar dr wad..pastu terjah blog akak...hehheheee=)))

    ReplyDelete
  14. hehe. bile dah neves mesti kelam kelibut kan. nak cpt abis jeee. ;)

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page