tolong jangan buli saya!!

✎dya bunga |⊙Tuesday, April 17, 2012| ☑

minggu lepas, membe aku, azam pergi letak nama aku jadi ketua program untuk aktiviti alumni.. aku memang tak suka.. bukan nak bagitau aku dulu..  disebabkan aku tak dapat terima kenyataan, aku mengenakan membe aku si naz.. 

nampak je si naz ni online aku dengan pantasnya tegur dia.. dengan penuh sopan santun aku bagitau dia yang si azam letak nama aku jadi ketua program tapi aku tak nak..aku letak nama dia.. apa lagi bisinglah dia.. hihi.. 

lepas dia bising-bising aku terus cakap yang aku gurau je.. hahaha...aku tahu dia bengang ngan aku.. lepas tu kitaorang berpakat nak kenakan si ira plak..


selepas dua hari, kitaorang pun mengenakan si eira.. apa lagi memang bengang lah si eira ni ngan aku..hahaha.. khamis lepas, kitaorang pergi cari hadiah kat axis.. aku lambat.. dorang nak mengenakan aku plak tapi tak jadi...haha

mana tak nya, si eira cakap dia dah kat lrt dengan budak kelas aku, shera. si shera ni memang tak tahu jalan nak pergi axis.. si naz ni mesej aku cakap dia dengan ira tak jadi pergi.aku terpaksa pergi dengan shera je.. bila dapat mesej tu je aku terus senyum..nak mengenakan aku tak jadi..hahaha..


disebabkan masa pilih hadiah mulut aku pot pet pot pet..dorang geram dengan aku sebab membebel je tak henti-henti diaorang kenakan aku..malu weyh.. aku rasa satu kedai tu boleh dengar suara aku menjerit secara tiba-tiba..


mana taknya dorang pergi campak ular getah kat aku.. apa lagi aku melompat sambil menjerit lah.. malu sangat..biasalah aku senyap sekejap je.. bila aku bising balik si edly plak campak ular tu..aku pun menjerit lagi.. 


yang aku geram nya dia boleh letak ular tu kat tempat kitaorang khusyuk pilih hadiah.. memang aku tak dekat lah kan.. jauhkan diri sebelum malu lagi.. tolong lah..kalau nak kenakan aku jangan lah bagi ular..hahah..

25 comments:

  1. mmg fobia ngn ular getah tu. wpun tau ular getah tp tetap takut jgk. hikhik.. sian dya, xpela ok pe jd ketua. nnti leh buli balik kwn2 dya tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..tu lah pasal... walaupun ular getah tpi ular tu mcm ular btl..

      Delete
  2. haha...dulu sy n member pnh kenakan sorg budak laki ni...ms tu budak laki tu admire kt my best fren...so kteorg pilih hadiah umah kayu...bila buka tombol pintu umah tu kan..terus cicak keluar yg ala2 bergetah gitu...mmg nampak real..

    lps bg adiah..kte org dgr crita ms budak laki tu bukak adiah tu..sampai terpelanting umah kayu tu..haha..ade jgk lelaki geli cicak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tak sangka ada lelaki takut cicak..cicak lipas dya tak geli..hahaha..

      Delete
  3. mmg la ular tu ular getah...tapi bila di kejutkan mcm tu..mahu tak menjerit..kalau kena yg melatah lagi teruk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik dya tak melatah..hahaha

      Delete
  4. sabo je lah..
    ada hikmah di sebalik semua nie..
    diorang akan kena balik tu...
    tggu masa je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. salah dya juga dya ni sakat orang..

      Delete
  5. boleh pulak korang main pass pass job ye..hihi..ish ish..suke ye budak lelaki membuli budak perempuan ni..sabo je la

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah...dya sakat gf dia, dia sakat dya balik..haha

      Delete
  6. mmm...mmm....sy suka kacau orang dengan teknik gini...hehehehe jangan marah yer cik dyaaa!kehkehkehhhh

    sugar glider apa khabarrr???? ****larriiiiii*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..bahaya mr clive ni.. tak mau dekat..hhahaha..slmt kan diri dulu..

      baik je.. takut ea?? hahaha

      Delete
  7. hahaa..elak punya..elak..kejap lagi..terkena juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau elak je mesti tak kena..:P..haha

      Delete
  8. aiyooo, takutkan ular upenyer...

    ReplyDelete
  9. Heee....akak kan dulu x geli ular tau, biasa je...

    Kes org kacau ngan ular getah tu la buat akak jd takut, mcm kes dia la ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..dya time sekolah geli ngn ular.. kes sakat letak pic ular kt katil dya..

      Delete
  10. Heee....akak kan dulu x geli ular tau, biasa je...

    Kes org kacau ngan ular getah tu la buat akak jd takut, mcm kes dia la ni...

    ReplyDelete
  11. hahaha..cian ko dik,disitu kelemahannya.hihi.sll apa yag kita buat kita dapat balik dik..hihihi.so jangan buat banyak kali,buat sikit2 je..hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.ok kak..lepas ni buat sikit2 je

      Delete
  12. Waaaa..sabar je la...geli la ular2 ni...Tak baik tau buli2 orang...Sabar ye Dya...

    ReplyDelete
  13. sape tak jerit lau gitu. hehehe.

    eishhh.. geli pon ade..

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page