Happy Birthday Eira!

✎dya nasir |⊙Thursday, June 18, 2015| ☑
birthday,pengalaman,kawan-kawan,2015,


entry sebelum ni aku cerita suprise birthday tp tu untuk hafreez adam..tapi untuk entry ni pasal suprise birthday tuk bff aku since college lagi... suprise ni betul-betul lepas hafreez adam. nasib baik dorang tak buat suprise ni pada hari yang sama dengan suprise tuk hafreez adam..kalau tak kelam kabut aku.. 

mulanya kitaorg plan nak buat kat rumah kakak si eira, Ude.. tapi last minit ude cakap dia belanja karoke kat ktv, Ampang Park..semua hoyeahhhh tapi bermula lah plan yang agak kelam kabut kitaorang..thanks to yan sebab dia yang bertungkus lumus pergi beli hadiah dengan kek walaupun tengah kerja.. so petang tu ayah aku hantar aku kat office si della.. sebab aku tak larat nak drive sendiri ke ampang park terpaksa lah tumpang si yan.. bila yan sampai office della terus kitaorang mulakan project kitaorang.. yang aku print huruf happy birthday.. yang diaorang gunting-gunting, buat bunga..kiranya time tu memang agak kelam kabut.. sebab aku booked pukul 8.15p.m. tapi 7.45 kitaorang still kat office della lagi..dengan makanan tak beli lagi.. kitaorang minta tolong naz belikan KFC kat ampang park tapi tutup,renovate.. kesian Naz tunggu lama kat situ..ampun ya..

kebetulan kitaorang dekat dengan kfc, tesco ampang so singgah lah kejap pergi beli.. yang ude call mesej yan cakap si Eira ni lapar pulak..hishhh eira ni..orang nak belanja makan boleh pulak ko ajak pergi makan... bila sampai je kt KTV tu terus masing-masing tiup belon..senak perut okay..sampai-sampai dah kena tiup belon..haha.. dah lah nak gantung "HAPPY BIRTHDAY" tu boleh salah pasang pulak..terbalik..terpaksa buka benda tu..haha.. tapi lawaklah pulak  bila ingat balik.. kelam kabut sangat sampai kek pun snap ala kadar je..haha... 

bila birthday girl masuk terus kitaorang nyanyi lagu happy birthday.. ketara muka birthday girl terkedu sangat.. rasakan..hahah.. so jom layan picture kat bawah ni... 








Happy birthday Makcik!! semoga panjang umur, semoga cepat kahwin, semoga dimurahkan rezeki, semoga dipermudahkan segala urusan..semoga persahabatan kita kekal..


2 comments:

  1. best tengok dya & kawan2.. slalu buat surprise birthday party utk kawan2.. untung jgk ada kwn2 yg sporting.. huhu.. enjoyyy..

    ReplyDelete
  2. wah...
    hehe..ada tngok kat insta hafrezz tu..
    akak sekali eh join buat prank..hehe..
    hppy birthday kawan kak dya..

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page