pergi buat selama-lamanya

by - Monday, October 22, 2012



malam tadi bff,amoi aku tweet aku cakap ada seorang budak kelas kitaorang telah meninggal dunia..tapi masa dia tweet tu aku dah tidur..pastu amoi mesej aku dia cakap dia takut nak bergambar bertiga..

aku baca mesej pun dalam keadaan mamai..aku rasa nak dekat 5 kali aku baca mesej tu bagi faham..huhuh. yang aku tak sangka budak kelas tu pernah rapat dengan aku..

pastu tengok tweet yang dipost tu..memang aku tak percaya.. tapi itu semua kuasa Allah kan.. cuma aku tak sangka dia pergi dulu.. aku ingatkan amoi gurau tak sangka berita tu betul.. GF arwah pun ada post pasal arwah..

yang sedihnya arwah tak sempat nak convo.. bila baca tweet tu balik, tiba-tiba aku terfikir..cukup ke amalan kita ..hurm..aku rasa nak menangis je bila fikir pasal tu..fikir pasal amalan aku..aku takut..hurm..nak sambung tidur pun tak boleh


Kepada amoi, jangan percaya pasal gambar tu ok..

p/s : sama-samalah kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah hadie hanif..semoga dia tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman..

jom singgah baca entry ni kembar izreen#julia tv3..

You May Also Like

34 391 sedang mendoakan dya

  1. Yang hidup pasti akan merasi mati..
    cuma cepat atau lambat je kan..

    Al-fatihah buat arwah...

    ReplyDelete
  2. al fatihah buat sahabat dya...

    ReplyDelete
  3. penah dgr org ckp x elok gmbr bertiga, berlima atau nombor ganjil..tu smua xleh pecaya..ajal maut tu smuanya dah ditentukan Allah...Al-fatihah buat arwah...

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah..

    P/S: rmai yg percaya psl gmbr tu kan.. secara kebetulan je tu.. da ajal.

    ReplyDelete
  5. alfatihah....
    yang hidup pasti akan mati...tak terkecuali kite ni Dya....

    ReplyDelete
  6. Dari dia kita dihidupkan dan dari Dia kita dimatikan..

    Al-Fatihah..semoga arwah tenang disana.

    ReplyDelete
  7. al fatihah..

    semoga rohnya di tempatkan bersama roh rang yg beriman..

    kita yang masih hidup harus berusaha memperbaiki diri.. jangan tewas pada godaan syaitan ;)

    ReplyDelete
  8. smoga rohnya di cucuri rahmat..insyaallah:)

    ReplyDelete
  9. ajal tak mengira usia.sebab tu kita kena selalu bersedia :) Al-Fatihah buat arwah.semoga dia ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.Amin..

    ReplyDelete
  10. salam takziah buat sahabat dya ye...

    ReplyDelete
  11. alfatihah .. moga arwah tenang disana yek

    ReplyDelete
  12. Al-Fatihah..semoga arwah ditempatkan ditempat orang2 yang beriman dan beramal soleh di sisiNya..amin...

    ReplyDelete
  13. Smg rohnya dicucuri rahmat n ditmptkan d klngan prg yg beriman ya.

    ReplyDelete
  14. Al-Fatihah. semoga arwah tenang di sana.

    pasal gambar bertiga tu just kebetulan kot.

    ReplyDelete
  15. al-fatiha..smoga rohnya dicucuri rahmat.amin...

    ReplyDelete
  16. g slalu sedkah =kan doa kt kwn :)

    ReplyDelete
  17. Al-Fatiha untuk arwah dan takziah untuk keluarga dia. Tapi Dya..jangan takut mati. Takut DIA. sebab mati tu sesuatu yang pasti..masa sahaja.

    ReplyDelete
  18. Al-Fatihah utk kwn dya...semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  19. Alfatihah. org dulu dulu memang x bagi tanggkap gambar bertiga or ganjil.tak tahu pulak apa alasan nya. tapi yang pasti, ajal maut tentuan tuhan..

    ReplyDelete
  20. Hidup mati kuasa Allah... Al Fatihah buat arwah...

    ReplyDelete
  21. Takziah buat keluarga arwah

    Al- fatihah.

    ReplyDelete
  22. o ya..aku selalu nie bergmbr ber3..apa2 pun..Alfatihah

    ReplyDelete
  23. Redha kan dia...pasal gmbr be3 tu, pls jgn percaya.

    Masa kita ntah bila..

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)