GSF

✎dya nasir |⊙Tuesday, October 09, 2012| ☑


sudah tiga hari blog aku ni dibiarkan sunyi dan bersawang..apakan daya aku nak online tetapi keadaan tidak mengizinkan..kelajuan broaband aku seperti kura-kura berjalan untuk pulang kerumah.. dan memerlukan kesabaran yang tinggi..

idea aku untuk update blog pun masih lagi di negeri china.. idea tu xnak balik ke malaysia lagi..haha..entry minggu ni semua autopublish.. disebabkan aku boleh online kat office je so kne lah kena lah update banyak-banyak..

sebelum tu aku nak ucapkan selamat datang kepada ahli baru GSF.. ramai yang tanya aku apa tu GSF. GSF tu Geng Segar Followers. kalau korang tak tahu nak blogwalking blog siapa korang boleh terjah kat bloglist GSF tu. dont worry diaorang confirm akan terjah balik..sebabnya diaorang ni peramah..dan sangat peramah..

big boss GSF mestilah mama arina.. yang ni korang wajib terjah.. korang masuk blog mama arina je mesti terpukau..cantik dan entry yang menarik.. aku paling geram tengok anak big boss GSF ni..comel sangat..kalau kat depan aku dah lama aku cubit-cubit pipi puteri mama arina tu..haha

untuk pengetahuan korang  ahli-ahli GSF ni seperti keluarga sendiri.. untuk maklumat lebih lanjut korang boleh terjah sini untuk tahu pasal GSF...kalau tak tahu nak buat apa tu jom lah terjah blog ahli-ahli GSF..

GENG SEGAR FOLLOWER (GSF)

Asal Usul GSF


p/s : mengantuk..hari ini ada training lagi.


31 comments:

  1. wahh seronok siap ade geng!!! ;))

    ReplyDelete
  2. Bestnya, ada geng. Saling menyokong antara satu sama lain .Ramai pulak tu.

    ReplyDelete
  3. Ok..nak terjah big boss GSF ☺☺

    ReplyDelete
  4. hehe thniah pada yg join gsf..hihi

    ReplyDelete
  5. seronok dapat join gsf jugak...salam kenal...;-)

    ReplyDelete
  6. kita satu geng!! bila nk jumpa ni dya?? kite lanjutkan persahabatan alam maya ke alam realiti nak? hihi

    ReplyDelete
  7. best laa ade group mcm nie..

    ReplyDelete
  8. jgn malas2 g training ye dya~~~ hehe :p

    kak arina mmg sporting ~ :)

    ReplyDelete
  9. GSF tu ape dya? hehe.. saje je kan.
    jgn tido lak tgh2 training tu. :)

    ReplyDelete
  10. mmg best pun geng GSF ni.. peramah peramah belaka.. tp satu je nak tanye.. icon yg ada ckp Saya ahli GSF tu wajib ke ade kt blog GSF ek?

    ReplyDelete
  11. owh saya dah add sebagai member di FB GSF.. hehehe...

    ReplyDelete
  12. hehehe.. nak wat gak r geng..geng bas sekolah..hehhe.. sabo je la dgn tenet tu..t laju la dia tu..

    ReplyDelete
  13. geng2 baru pon lya dah knl..

    take care dya comel ;-)

    ReplyDelete
  14. kita baru nak usha GSF ni. hehehehe.
    out dated lah kita ni kann?

    ReplyDelete
  15. Ya betoi tu..GSF is the BEST...thumbs up & peace yaaawww ^_^v

    ReplyDelete
  16. jap nak gi terjah big boss GSF :)

    ReplyDelete
  17. promot GSF nmpk?hahaha
    rugi2 sapa x join kan dya kan ..

    ReplyDelete
  18. GSF the best...sangat bertuah kan dapt masuk GSF ni..:)

    ReplyDelete
  19. baik punyeee promo ni. hehe. :)

    ReplyDelete
  20. baru tahu asal usul GSF..hehe..mmg ahli gsf sangat peramah n suke komen mengomen..hehe

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page