pipi ku kembung seperti ikan buntal..

✎dya nasir |⊙Thursday, October 11, 2012| ☑

 


sekarang ni pipi aku kembung sebelah..bkn  dibuat-dibuat  tapi sebab sakit gusi..sakit weyh.. nak makan pun kena fikir dua tiga kali.. yang tak syok nya bila lapar..nak makan tapi..tapi..tapi bila mengenangkan kesakitan tu terpaksa batalkan niat nak makan.. kurus lah aku macam ni..

bila tak boleh makan terpaksa lah tahan lapar dan dengar lagu rap dari perut aku yang berkeroncong ni.. Isnin lepas aku ada training.. dah tiga bulan kerja baru dapat full training..haha.. kalau tak bila buat kerja mesti blurr.. lagi satu masa aku baru dua bulan kerja dah kena ajar orang baru..

nasib baik aku tak ajar ajaran sesat.kalau tak huru hara tempat kerja aku tu.haha.. senior aku cuti bersalin.. bila aku tahu apa-apa pasal kerja terpaksa lah aku mesej akak tu tak pun call dia tanya macam mana nak buat..nak buat macam mana akak tu bersalin awal pula.

nasib baik bulan depan akak tu dah habis cuti..hooorayy.. senangnya hati ku.. kalau tak stress mengadap budak-budak sales.haha.. sikit-sikit tanya aku..aku ni bukannya tahu sangat.. manager aku tu pun tak berapa tahu juga..sebab dia baru handle department aku. aku tanya dia macam mana  nak buat nanti dia tanya aku balik macam mana nak buat..aiyookk..haha

harap maaf ye..sekarang ni aku update macam merepek je..ayat tunggang terbalik..kalau mak aku baca ni confirm banyak kena bulat dengan pen merah..haha.kesalahan tatabahasa.haha..

p/s : ahad ni nak jumpa ayu..ada sesiapa yang nak join?hiihih

43 comments:

  1. yeayyy 1st!!! hahhaha oohh patut laa bgtw awk tgh menahan lapar td heeee rupi2 nya sakit gusi..ehh kan comel kalau bengkak 2-2 belah..hehhe jahat x???? anywy GET WELL SOON dya!!!!

    ReplyDelete
  2. @Jna marcellohaha..tgh tahan lapar ni.. kalau dua2 bengkak kopem kurus xmakan.haha

    ReplyDelete
  3. alolo..cian nyer..mg cpt baik yer..

    ReplyDelete
  4. makan la bubur.hihi..bah,follow sini nie tau :)

    ReplyDelete
  5. dya..
    ai dtg lawat ni..apesal xde kapet merah pong..tipu lah ni ek..

    mmg sakit kan kalo bab2 gusi ato gg ni..silap skit rs nk kuar air mata je.huhu

    erkk..jelesnya nk jumpa ayu..nti jgn lupa snap pic pastu letak dlm entry tau.haha kim salam ayu ye :)

    ReplyDelete
  6. oh sakit gusi lah antara cabaran hdp yg bsr.
    heehe
    sbb lpr tapi tak leh mkn..


    ReplyDelete
  7. atok memang tak leh tahan lapor

    ReplyDelete
  8. agak kekembangan sgt tuu..ehehehehe.....

    ReplyDelete
  9. ohhh. siannya diaaa. makan bubur laa? okayy? no matter what kena makan jugak tau! :)

    ReplyDelete
  10. jom pergi klinik...

    u sakit gusi

    i sakit hidung berair..haha :P

    ReplyDelete
  11. kehkeh . buntal bunal .ingat ape la tadi . semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  12. Dya... Pp tembam comey ok.. Tapi kalu sebelah je tuuuu..
    Jadi budak comot la Dya anty ni.. Hehe

    ReplyDelete
  13. rumah dya dah bertukar rupa... cantiknye...

    dya makan bubur dya... utk alas perut tak kosong sangat...

    p/s : jumpa ayu ye... bestnye... nak ikut... hehehe

    ReplyDelete
  14. rumah dya dah bertukar rupa... cantiknye...

    dya makan bubur dya... utk alas perut tak kosong sangat...

    p/s : jumpa ayu ye... bestnye... nak ikut... hehehe

    ReplyDelete
  15. nk tgk pp kmbung dya nti..t kita ukur sapa lh=g kmbung..hiihi

    ReplyDelete
  16. owh!!Dya!cendol dtg bwak jarum nak inject gusiiii.hehehehehe.cantiknye belog dya!

    ReplyDelete
  17. cntik la bju bru ni :)
    ahad ni leh la ukur kekembungan pipi ngn Ayu :)
    next time nani join :)

    semoga cpt sembuh gusi tu.. nnti nk keluar.. mesti nk mam.. :)

    ReplyDelete
  18. sakit gusi memang tak ada selera nak makan...semoga cepat kering gusi tue..

    ReplyDelete
  19. sakit gusi ek....

    iaseeyyy....aku baru igt nk belanja makan.... ^_^

    ReplyDelete
  20. alahaiii baca awk gtau sakit gusi, yg yg kat sini pun tersa ngilu.. hihi.. tingat pnh sakit gusi dulu... adoiii xleh tahan...

    ReplyDelete
  21. Jna marcello: dilarang yeayyy sangat yer..rotan kang haa...zzzz

    ReplyDelete
  22. hahaha..
    sian kat akak 2, nk bersalin pown xsenang..

    nk sihat, kurus, gmok, cntek or jana pendapatan? contact me! :)

    ReplyDelete
  23. aloloo... kesiannyee... mkn la ubat... hee

    ReplyDelete
  24. alah cian nye sakit gusi plak eh.....

    tak pe nanti g jumpe dr ea....

    nak jumpe AYu ke...best nye dapat berjumpe....

    ReplyDelete
  25. laaaa.. mcm mane leh sakit gusi nie dya.. mkn bubur nasi laa.. semoga cpt sembuh ea.. :)

    ReplyDelete
  26. sian dya yer...get well soon sayang :p...

    eh blog dya dh lain la hiks

    ReplyDelete
  27. syukurilah nikmat kesihatan ya..montel tak apa..bah!

    ReplyDelete
  28. pipi jaa pulak makin hari makin cengkung...ntah bila nak jadi cam buntal!

    ReplyDelete
  29. lme dh xsinggh sini..hehe..wah..xkn smpi cmtu skali..ayat bm xpe.bleh belajr lg bg bt ayat yg best,ehehe

    ReplyDelete
  30. Ok blog cntk...nasen x tiru tema deqla..blue pink ..hihi...kat stu taip nk jmpe ayu je...hukhuk..

    ReplyDelete
  31. mang seksa pun sakit gusi....
    takpe, bukan selalu kan.... ujian Tuhan la tu..

    ReplyDelete
  32. MJ penah gak baru masuk keje dalam sminggu terus akak tu berenti keje..
    Mau terkial2 sebab blom mahir sepenuhnya :D

    ReplyDelete
  33. sakit lagi ke..?
    jgn lupa mkn ubat...

    ReplyDelete
  34. boleh kurus kalau camni..hehe..dah ok gusi tu??

    ReplyDelete
  35. dah oke ke gusi tu? serius mmg sakit kalo bengkak gusi.

    ReplyDelete
  36. mesti sakit gile kan. try kumur ngan air garam. ad petua ckp boleh surutkan bgkak gusi.

    ReplyDelete
  37. Sakit gusi ni mmg menyeksakan.. Cantiknya blog dya yg berbaju baru ni.l

    ReplyDelete
  38. uii..boleh rasa sampai sini sakitnyer tu...

    ReplyDelete
  39. aduss nurul bab2 gg nie mmg seriau..yau bangan mcm mana rasa2

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page