serabut

by - Thursday, December 29, 2011


hari nie dah boleh mula buat rancangan perniagaan.. 
di sebabkan kos aku xde praktikal jadi kena buat rancangan perniagaan.. 
serabut nak fikir nak amik ahli kumpulan.. 
aku nak amik kwn baik aku eira tapi aku kesian kt mmbe aku azam.. 
dia plak xde kumpulan.. dorang pun dah serasi satu kumpulan, aku dulu group dgn si youb.. 
aku xnak dah group ngn dia..
 tadi pun si youb nie dah berkias-kias nak ajak aku masuk group dia.. 
memang tak lah kan.. kalau keje aku wat semua.. 
aku kalau bab wt kje nie cerewet.. 
aritu cakap aku garang tp tadi nk ajak aku join group tu.. 
aku kesian kat eira tu tersepit antara aku ngn azam..
 aku cuma perlu cri lagi sorang utk penuhkan ahli dalam group aku. aku xtau nak amik sape.
 takut nanti kalau salah pilih orang yang hampeh..xblh buat keje..nk kne paksa bru blh buat.
 kalau x lulus rp nie xgrad lah aku.. 
aku xtau nak buat perniagaan apa.. aku nak buat pertenakan ikan tapi kwn aku cakap senang lah kalau buat perkhidmatan.. tak banyak kertas kerja.. pening-pening.. bru start sems dah serabut..
sekarang masih tunggu jawapan si eira..harap-harap esk dapat lah jawapan..



You May Also Like

1 391 sedang mendoakan dya

  1. teringat pulak dulu sibuk buat rp. hee. cari dlm internet. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)