keletihan

✎dya bunga |⊙Thursday, December 08, 2011| ☑

minggu nie aku dya seronok sgt hang out dgn korang.. 
hari yg memenatkan mase berenang kt umh eira.. thanks to eira coz sudi mskkan spagetti tuk kitaorg..hehe... macam-macam gaya keluar mse nk blaja berenang.. 
kelakar plak bila pk blik.. basah-bash blh naek atas nk g amik duit abis basah kt dalam lif tu..
nasib baik xde pic kan.. kalao x dya dh upload dh..hehehe..  
yang paling lawak mase kita nk g the mines.. lawak gle time..haha.
 mcm mana lah blh tersalah naik tren kan3?? sengal sgt.. blh naik tren ke ampang..haha..
 terus berhati-berhati nk naik tren takut salah lg.. tu lh sibuk berborak smpai salah naek tren.. 
mcm-mcm gelagat mse keluar ngn korang.. yang xblh blah.. pic yg percat tu..haha.. 
kalo ye pun xnakbg org sandar kat cermin tu tulis lah btl-btl nie x..
nie xmain tampal je dgn ejaan yg salah..
rugi pulak x amik gmbr kt bot..haha.. mula-mula dya ingt mahal lah naik bot ke the mines rupenye bru 2 hinggit.. 
kat bawah nie pic mse kitaorg g the mines..huhuhu

percat? mula-mula dya ingt pacat..rupenya pecah..hehe
yang tudung putih tu naz, dya kt tgh-tgh yang belah kanan tu eira..:)


1 comment:

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page