betul ke??

✎dya bunga |⊙Wednesday, December 28, 2011| ☑

hari nie aku dapat info bru dari lec aku.. nak kata salah tak juga sebab apa yang lec aku cakap ada betul jugak..

mengikut kajian 
  • perempuan umur 15 tahun hingga 20 tahun akan memilih pasangan pada paras rupa.. itu aku sokong sangat.. sebab aku tengok budak-budak sekolah akan memilih boyfriend nak yang hensem je.. btl x?? sebab dulu aku macam tu.. nak boyfriend yang hensem je..hehe
  • perempuan umur 20 tahun - 25 akan memilih pasangan dari kenalan, tempat dorang belajar.. tu pun betul jugak.. sebab aku mengalami situasi macam tu..huhuh..
  • perempuan umur 25 hingga 30 - 50 peratus akan berkahwin dgn pasangan yang sama.. 
  • perempuan umur 30 tahun keatas akan memilih lelaki yang banyak duit.. (btl ke?) 
kalau dah baca sudi-sudi lah komen ye..

7 comments:

  1. Hai dya kamu kena tag... cer terjah blog cik mama yerr..

    http://pinkpurplemerah.blogspot.com/2011/12/aweshomee-1st-giveaway-smurfs-by.html

    ReplyDelete
  2. sangat setuju cik dya!! bila dah nak serius, cari yang berduit dan stabil. bukan sekadar paras rupa.
    and opkos baik.

    ReplyDelete
  3. dlm nk cri bf yg hensem tetap jgk kapel dgn yg tak seberapa hensem
    hehe :D

    ReplyDelete
  4. as salam..
    ooh..ini unutk perempuan.

    6__9

    lelaki takde?
    hm...macam2

    ^^,

    ReplyDelete
  5. @Подтверждаю (fadzli)lelaki tak dpt lagi.. kalau ada dya kongsi..hehe..

    ReplyDelete
  6. yg penting agama dan peribadi. yg [asti kerana Allah. insha Allah, selamat. ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page