NeW BEG!!

✎dya bunga |⊙Wednesday, December 21, 2011| ☑






setelah dua minggu baru dapat beli beg..
bila aku berkenan dengan beg tu je mesti tinggal satu..
berkenan je harga mahal.. 
kalau dah atas RM 100 memang aku tak akan beli lah..
beli beg pun kena tegur dengan ayah..
buka sems je beli beg baru..
kat umah dah penuh beg..
nak buat macam mana aku pantang tengok beg
tadi beli pun aku rase nak beli semua je..hehe..
Rambang mata aku.. lama jugak lah aku pilih. 
tadi berkenan satu beg nie kaler sama dengan pic yang kat atas tapi  tapi tinggal display je.
xmau aku yang display. xpe tunggu bulan aku beli lg.huhu
 



3 comments:

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page