dah cecah 300!!

by - Sunday, January 22, 2012


alhamdulillah, syukur.. sekarang followers dya dah cecah 300..
terharu sangat kerana sudi follow blog dya yang tak seberapa..
walaupun hanya 300 followers yang sudi follow blog dya
dya nak nak ucapkan terima kasih kat korang..

untuk followers yang ke 301 dya akan beri topup rm5..




You May Also Like

16 391 sedang mendoakan dya

  1. Wah... dah 300.. Tahniah k..

    Apepon Mak Usu tag dya..jom..menarik ni..hehee

    http://sejutarasamakusu.blogspot.com/2012/01/qasehsuci-special-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. tahniah... semoga maju dgn jayanya...

    Happy blogging...

    ReplyDelete
  3. tahniah awak,
    kite pon baru jugak dpt follower 300.

    macam tak caye je,
    yg penting perbanyakkan entry yg best2 lagi meletop! hehe ;)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..keep it up blogging dear...300 pon usaha sendiri kan dear..:)

    nasib baik nad dah follow..ingat nk follow yg 301 pulak..huhu

    **jahat**

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.

    saya berziarah di sini. Belum dapat follow, Insya Allah saya akan buat di rumah kerana komputer di sini ada sekatan rupanya.

    Salam ukhuwwah.

    ReplyDelete
  6. alamak..tertag yaya..ngee..:)

    http://www.nornadiah.com/2012/01/qasehsuci-special-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. wow .. dah 300++
    congrates akak ..
    be the best oke :)
    CHILL :DDD

    ReplyDelete
  8. @ashrafi waalaikummusalam.. xpe.. ada masa datang blog dya lagi ye..hehe

    ReplyDelete
  9. as salam..
    tahniah! teruskan usaha menarik minat pembaca

    ;)


    blog pakcik dah tak semeriah dulu. pasai sibuk. dah jarang blogwalking dna update. erk

    >___<

    eh..arnab!! eh? sekor je? dya bela banyak eh?? dia punya najis bagus buat baja pokok :)

    ReplyDelete
  10. @Подтверждаю xpe2.. bila pkcik dah kurg sibuk pkcik bw lah.. insyaallah msti meriah blik..hehe

    nak arnab ke?? banyak ni..sampai tak terjaga ni

    ReplyDelete
  11. skrg dh 1k tuuuuuuu. huhu. maju kemain. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)