semakin ramai yang ada PHD!

✎dya bunga |⊙Monday, January 16, 2012| ☑



tak sangka semakin ramai yang ada PHD perasaan hasad dengki.. perlu ke ada perasaan cam ni.. 
bila tak puas hati je guna ilmu hitam untuk kenakan orang lain..
jeles dengan perniagaan orang lain, mula lah jumpa bomoh nak santau orang.. 
bila tengok drama pun ada.. 
perlu ke berkawan dengan syaitan jika busuk hati dengan orang lain??

 




24 comments:

  1. orang sekarang suka berfikiran pendek.. nak berjaya tanpa usaha.. last2 berkwan dgn syaitan sampai xingt azab akhirat... huhu

    ReplyDelete
  2. @Mak Usubetul tu maksu.. nak berjaya nak ikut jalan mudah je

    ReplyDelete
  3. dya: zaman sekarang macam2 orang boleh buat... :(

    ReplyDelete
  4. iyalah dia...bila dah dtg pyakit PHD mulala bomoh sana , bomoh sini...minta kita dijauhkan penyakit nie...

    ReplyDelete
  5. dekat tmpt keje pon ada org PHD..:(

    sabar je lah yg mampu..:(

    ReplyDelete
  6. @kisminta2 di jauhkan penyakit ni..

    ReplyDelete
  7. @Miss Nadyakalau benda PHD benda baik tak pe..

    ReplyDelete
  8. Sy tag awak :

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html

    ReplyDelete
  9. akal pendek tu...pkir nk senang cepat

    ReplyDelete
  10. jeles gak ne..hehe tapi xde nak santau2 kerr.hhee

    ReplyDelete
  11. ohhh.. tetiba teringat kat citer dhia hehe..

    ReplyDelete
  12. as salam..
    phd level tinggi tu..
    huu..berkawan dengan syaitan pun bukan optional dalam kehidupan.

    kalau tak pandai menzahirkan apa yang terpendam tu mengikut lunas Islam, tu yang jadi sampai gila pun ada..


    hm...

    ReplyDelete
  13. diminta jauhkan penyakit ini dan diminta jangan sesiapa dengki kat aku....

    dah follow dya ...
    sori Dya terlupa follow tempoh hari...dan saya masukkan sekali dalam bloglist...
    Sori Yekkk!!!!!

    ReplyDelete
  14. @gadis khilaf nak jeles pasal apa ni?? haha.. kalau benda baik tak pe.. xmau santau2

    ReplyDelete
  15. @Alycia cite dhia tu btl2 menakutkan..huhuu..PHD top 5 tu

    ReplyDelete
  16. @Hanif insyaallah xde..:D..dya tak dengki tau..hehe

    ReplyDelete
  17. @Hanif insyaallah xde..:D..dya tak dengki tau..hehe

    ReplyDelete
  18. @smilenajah93 minta2 kita semua dijauhkan hasad dengki ni..hhmmm

    ReplyDelete
  19. dorg ni jenis sakit hati nak memusnahkan org kan. bkn nye nk buat motivasi diri keee.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page