sukun goreng dan kopi..

✎dya bunga |⊙Wednesday, January 25, 2012| ☑


petang-petang macam ni sedap jugak kan makan sukun goreng dan kopi.. yum..yum..

18 comments:

  1. suka sukup tapi kopi =.="..hik3 suka tea!! :)

    ReplyDelete
  2. amboii..sedapnya..!

    sukun ni sedap...tapi kalau mkn byk, siap nanti ribut satu badan..hehehe

    ReplyDelete
  3. wah.. sedap la mkn diwktu petg mcm ni... cicah dengan gula... huhu

    ReplyDelete
  4. erghhh .. lapar lar plak ... hahaha ..

    ReplyDelete
  5. ushh...sedapnya..lama dah xmkn goreng sukun..nak sikit...

    ReplyDelete
  6. @ieyza afieyna memang sedap cicah dgn gula tp bila minum kopi rasa tawar..hehe

    ReplyDelete
  7. @Mak Usu nak ke?? blh je..meh dtg ampang amik sukun..haha

    ReplyDelete
  8. as salam..

    wuwuwu..dya buat pakcik rasa lapar

    T___T

    sini takde sukun dan pokok sukun pun takde.adoi..makan time2 sejuk memang best.

    ok, poskan sukun goreng kat pakcik kat rusia

    :p

    ReplyDelete
  9. sini cempedak goreng, sana sukun.. hihi.. syok kan minum petang! :-)

    ReplyDelete
  10. @Lady Milo bila mkn panas-panas memang sedap..

    ReplyDelete
  11. salam ukhuwah..syedapnyeee..sukun goreng+kopi..lama da tak makan sukun goreng sejak duk hostel ni..:)..nk masak sndri xder dapur lak kat hostel..

    ReplyDelete
  12. tak pernah mkn sukun goreng. kopi tu pernah la minum. hee. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page